dilluns, 22 de març del 2010

EL BALLET


Hola amics de 3-A:,jo us parlaré del ballet.
El ballet és una activitat molt maca que ve d'una dansa clàssica: jo la faig els dimarts i els dijous en aquesta escola.
Per anar a ballet cal anar amb mallot,mitges y faldilla rosa. A l’inici portes unes sabates de ballet normals y quan estires bé les puntes y tens les cuixes ben fortes et donen les puntes, que són unes sabates amb punta de ferro com les que jo tinc. A la meva classe de ballet som 16 nenes y les
meves professores s'anomenen Elisenda y Montse Albors.
El 19 de juny farem un festival al teatre Joventut: jo faré de conillet,y d'estrella. Ja estem preparant un espectacle molt bonic. Fem sortides al teatre Liceu per veure
un espectacle de dansa y als 11 anys anem a Londres amb nenes de tot el món que practiquen dansa. El ballet sembla que sigui solament per nenes però també és una dansa d'homes .
Amics és això el que us volia explicar de ballet.
Un petó molt fort de:
NEREA DE LAS HERAS ALONSO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada