dimarts, 24 de novembre del 2009

EL MEU EQUIP


Hola, sóc el Víctor. L´activitat extraescolar que faig és futbol. L’equip es diu Sant Jaume i es compon de l´entrenador que es diu Raúl i de 12 jugadors que som : Óscar, Alfons, Wintop, Eric, Beimar, Iván, Andrea, Sergi, Marc Sánchez, Marc Simón, Joan i jo que sóc el Víctor.

Vam jugar el dissabte i vam perdre per 3 a 0. A l´ultim minut ens van ficar 2 gols. El porter que es diu Beimar va parar moltísims gols i ho va fer molt bé.

A mi m’agrada el Raúl perquè es molt bó i amb els altres també. A mi no m’agrada quan el Raúl s’enfada i tampoc que anem perdent de moment els partits, però és el primer any que fem futbol i segur que ho farem millor. M’agrada molt quan tots els pares i germans ens animen als partits. Esteu tots convidats a veure’ns jugar!

Víctor Malaret Garciolo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada