dimecres, 4 de novembre del 2009

Extraescolar de futbol

Durant la setmana faig tres dies d’entrenament i un dia jugo un partit. Els dies d’entrenament són: dilluns, dimecres i divendres; i el dia que jugo el partit és el dissabte.

El meu equip es diu “L’Hospitalet Atlètic”. Tinc molts amics en la meva categoria, que és Benjamí A. Però, també tinc molts amics en diferents categories inferiors i superiors. El meu entrenador es diu Eduardo.

Quan juguem a futbol som set jugadors, jo normalment jugo de davanter i si no de migcampista. Juguem en gespa artificial. I aquest any ens han fet vestidors nous.

Els partits duren 40 minuts dividit en quatre parts de deu minuts cadascuna. Durant el partit no es poden fer canvis, només durant l’últim quart o entre els quarts. Aquest any no n’hi ha fora de joc. Tots els partits els juguem a L’Hospitalet de Llobregat. Quan jugo a casa ho faig a les deu del matí.

Després dels partits ens dutxem i esmorzem amb els amics i juguem una estona.

Joel Vega

Els Diables 4B


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada