dijous, 14 de gener del 2010

FESTES DE NADAL




Hola amics i amigues.

Avui us parlaré sobre l’últim dia d’escola abans de les Festes de Nadal.

Tot va començar el matí del dimarts quan l’Oriol ens va explicar una historia sobre l’arbre dels desitjos. Cada nen va escriure un desig dins d’un dibuix de Nadal que vam penjar del sostre amb unes espirals que havíem fet dies abans amb unes ampolles d’aigua. M’ho vaig passar molt bé.


Després, la Roser, ens va avisar que havíem d’anar a l’església a cantar les Nadales. Quan vam pujar a l’altar i vam veure tanta gent, ens vam posar una mica nerviosos, però al final, ens va sortir força bé.


Després de les Nadales vam anar al pati a jugar i quan va acabar el pati vam pujar a la classe de 3r.B per fer cagar el tió. A mi em va tocar sortir a fer cagar el tió amb tres companys més, dos d’ells eren de 4t. i un de 3r. com jo. El tió va cagar torrons i polvorons.


Després de menjar-nos tot el que havia cagat el tió vam fer l’amic invisible. A mi em van regalar una guardiola de la Hannah Montana.

Quin dia més divertit!!!
Espero que us hagi agradat i Bon Nadal!

Katia Salvador Calatayud

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada