divendres, 8 de gener del 2010

UN MATÍ AL LICEU



Hola amics i amigues.

El 16 de Desembre vam anar una estona amb metro i una altra estona caminant. Vam anar 3rB, 3rA, 4tB i 4tA al Liceu a mirar i escoltar una òpera que s’anomena la Ventafocs. Em va agradar molt i voldria tornar-hi, i més de mitja classe també.

Abans d’arribar al Liceu, a la vorera ens vam trobar una obra d’art de Miró.

A l’entrar al Liceu em vaig impressionar molt de bonic que era. Per veure espectacles hi ha balcons i seients sense balcó.

El que més em va agradar va ser els petards. Feien explotar les coses i els efectes especials em van agradar molt, com per exemple la tempesta . Hi ha una sala que es diu “La sala dels miralls”. No em va agradar gaire perquè era molt petita. A l’acabar la òpera em vaig entristir una mica.

Adéu amics i amigues!! Qui no hagi anat aconsello anar-hi.

Marc Montoy



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada