dilluns, 21 de juny del 2010

Ja s'acaba el cicle

El cicle mitjà ja s ’acaba, començarem un nou (el cicle superior) que es fa a l’ altre edifici i serem el curs més petit de tot l’edifici de secundària. Estic molt intrigat per saber com serà aquest nou cicle, quins professors ens tocaran, quines coses noves aprendrem...
Canviarem de pati, serà més gran, com ja he anat moltes vegades a aquell pati a fer Educació física, se que hi han porteries, cistelles i una font. Ja no farem piscina i em fa una mica de pena perquè a mi m’agrada molt fer activitats aquàtiques. Espero que ningú repeteixi curs perquè m’ ho paso molt bé amb els meus companys. Com ja s’acaba el curs ja venen les notes i estic ansiós per saber quins resultats he tret en tot el curs, si son bons o dolents.
Us desitjo bones vacances d’ estiu, jo penso passar les meves descansant, divertint-me, viatjant...fent en general, tot el que no he pogut fer durant el curs. Procureu passar-ho molt bé i descansar per agafar forces suficients per començar amb ganes aquest nou cicle.
-ADEU COMPANYS!

ALEX PRATS RODRIGUEZ
4B Els Diables



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada