dijous, 29 d’abril del 2010

Festival Gym Alte

Aquest cap de setmana farem un festival al Palau de Congressos de Barcelona, per anar-hi agafarem el metro a Santa Eulàlia i baixarem a la parada Plaça Espanya. Després entrarem al palau de congressos de Barcelona i quan arribem al nostre vestuari ens maquillarem i ens acabarem de arreglar. Mentre nosaltres estem nervioses, els nostres pares i els nostres amics estaran esperant que sortim. Anirem a veure els altres balls i quan ens toqui ballarem, després tornarem al vestuari per canviar-nos per el pròxim ball i quan ens toqui ballar l’altre ball pujarem i ballarem lo millor possible.
Solament de pensar lo nervioses que estarem ja em poso a tremolar però em dic a mi mateixa:
- Per què em preocupo? si les meves amigues i jo, serem el millor equip!
Erika García Solé 4t B


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada