dimecres, 28 d’abril del 2010

Visita a l'Índia

Quan jo vaig anar a l’Índia vaig estar dos mesos i mig i vaig fer moltes coses. Primer de tot, vaig anar a veure a la meva família (els pares de la meva mare, els pares del meu pare, etc) i vam visitar molts pobles i moltes ciutats com Amritsar, Himaliak i Kullu manali.
També vam anar a molts restaurants típics, algunes vegades també al Macdonalds, vaig poder veure els diferents costums que tenen a l’hora de menjar com per exemple que ells no menjen vaca, solament menjen pollastre i porc. A més a més, la Mònica, la Roser i l’Àngels em van donar deures per fer allà i a vegades em posava a fer-los una estona.
A l’Índia vaig estar molt contenta perquè és el meu país i perquè estava molt ben acompanyada de la meva família (avis, cosins, tiets, etc). A la casa dels meus avis per part de la meva mare vaig estar un mes sencer i a la casa dels meus avis per part del meu pare vaig estar un mes i mig. El dia de tornar a Espanya jo estava molt trista perquè no volia marxar de l’Índia, vam tornar del dia 7 de març però fins el dia 8 no vam agafar l’avió perquè l’aeroport de Delhi està molt lluny i vam trigar en arribar 7-8 hores en cotxe. El dia 8 vam agafar l’avió cap a Espanya y vam arribar el dia 9. El dia 9 i 10 vaig descansar una mica a casa i el dia 11 ja vaig anar a l’escola de nou.

Parneet kaur priya rathour 4B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada