dijous, 29 d’abril del 2010

Taller de lectura

Hola sóc l’Aida i us explicaré el taller de lectura que fem tots els dimarts després del pati a las 11:30h. Com que tenim molt poca estona ens hem de dividir en dos grups: una part de la classe se’n va amb la Roser, cadascú porta un llibre amb una fitxa on hi hem de fer diferents preguntes i les ha de resoldre. L’altra part de la classe, es queda a l’aula amb la Raquel i fan expressió oral tots conjuntament.
Cada setmana es canvia i els que van fer taller de lectura passen a fer expressió oral (jo sempre faig taller de lectura), per tant, el llibre de lectura ens l’hem de portar a casa per llegir-lo tranquil·lament i quan tornem el canviem amb un company perquè el pugui llegir.
Jo he estat tot el curs fent taller de lectura, vaig perquè em costa una mica llegir i com que vaig tots els dimarts, cada vegada llegeixo una mica millor. Adéu!

Aida Albacar
4B Els Diables

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada